wtorek, 18 czerwca 2013

KAMPANIA FIRMY AVIVA Z UDZIAŁEM AGNIESZKI


Być może większość z was już wie, że od przeszło miesiąca Agnieszka uczestniczy w kampanii promocyjnej firmy AVIVA. Na jej potrzeby powstały spoty reklamowe, które emitowane są we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. W sieci można znaleźć reklamy jak i materiał making-of z ich kręcenia.
W kampanii reklamowej Avivy Agnieszka Chylińska zostaje przedstawiona jako matka i kobieta prowadząca dom. Piosenkarka zachęca do skorzystania z oferowanych przez firmę pod hasłem „Głos rozsądku” ubezpieczeń zdrowotnych.

Akcja reklamowa zaczęła się 6 maja i potrwa do połowy czerwca. Obejmuje telewizję i internet.
Spoty z Agnieszką Chylińską wyreżyserował Xawery Żuławski, a wyprodukowało studio Film it. Za strategię i kreację całej kampanii odpowiada agencja GreyGroup, reklamy internetowe przygotowała PromoAgency, a działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Point of View. Za planowanie mediów odpowiadają domy mediowe ZenithOptimedia Group (telewizja) i Cube Group (internet).
Jak powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Bohdan Białorucki, rzecznik Avivy, współpraca firmy z Agnieszką Chylińską została zaplanowana długofalowo.
Reklamy:



Making-of:

Zdjęcia z planu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz